miércoles, 25 de julio de 2012

ERAKUSKETARAKO UDA PLANNING-A



ABUZTUAK 1, asteazkena:
- 10:00etan 3.pisuko tailerrean bilduko gara erakusketaren diseinuan lana egiteko.
- Egun honetarako lanpara definitiboak eraikita egon beharko dira erakusketara doazenaren onarpena eduki dezaten. 


ABUZTUAK 6, astelehena:
- Adibide moduan erabiliko den panelaren aurrediseinuaren dwg-a prest izango da. (panel adibidea egiteko proposatu zen taldearen taldekide bat datorren asteazkenean agertzea ezinbestekoa izango da erakusketaren diseinuaren baldintzak zeintzuk diren jakin dezaten)
- Abuztuan zehar, bakoitzak bere panela prestatu beharko du. 


IRAILAK 3, astelehena:
- Panelaren entrega.
- 10:00tan. Lanparen argazkiak egiteko klase teoriko bat izango dugu. (oraindik ordua konfirmatzeko)


IRAILAK 4, asteartea:
- 10:00tan. Lanparen argazki sesioa egingo dugu. (oraindik ordua konfirmatzeko)


Mesedez, denek erantzun komentario moduan ea datorren abuztuak 1-ean agertzeko asmorik dezuten.

7 comentarios:

  1. Amaia, ni lanpara berritu egin behar dut, material aldaketa egingo dut eta horretan nabil, bilatzen aproposa den bat, forma aldetik ez, baino itxura aldetik aldaketa nabarmenak edukiko ditu nire lanparak, baino abuztuak 1erako ez dit denbora ematen nik uste bukatuta edukitzeko.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Josune eta ni ere lanpara berritzen gabiltza, baina bakarrik materiala aldatuko dugu komentatu genizun moduan. Guk ere ez dut uste lanpara azteaskenerako bukatuta edukiko dugunik, azteazkenean bertan jasoko ditugulako piezak arquimañatik, baina tailerrean egongo gara lanean.

    ResponderEliminar
  4. bai hurrengo asteazkenean han egongo naiz

    ResponderEliminar
  5. asteazkenean egongo naiz ni ere, prototipoarekin(piezak ere arkimañatik jaso behar ditut..)

    ResponderEliminar
  6. nik ez dut deborarik izan lanparan lanik egiteko Workshopa dela eta, gainera asteartean goizeko 5tan bukatzen dut lana. beraz, ez naiz azalduko asteazkenean.

    ResponderEliminar
  7. Uste dut eskola ordu biak arte bakarrik irekita dagoela. Arratsaldean ixten dute abuztua dela eta!

    ResponderEliminar