miércoles, 29 de agosto de 2012

ARGAZKIGINTZA SESIOA


IRAILAK 4, ASTEARTEA:

10:00-etan lanparei argazkiak ateratzeko klase teorikoa izango degu Asier Larraza argazkilariaren eskutik. Klasea 1.1 GELAN izango da.

Klasea ondoren eta egunaren zehar lanparen argazkiak egingo ditugu ESTATUA GELAN.

Gomendioak:

- Reflex argazki kamara eramatea, tripode bat eta bakoitzak egokien ikusten duen fondo bat.

Ezinbestekoa da balenciagaargitzen@gmail.com helbidera lanpara definitiboen irudiak bidaltzea erakusketara doaztenaren onarpena edukitzeko.

(Mesedez, klasera zatozten ala ez komentario moduan konfirmatu)

8 comentarios:

  1. Ni joango naiz bai, baina ez dut reflex kamararik ezta tripoderik.

    ResponderEliminar
  2. ni joango naiz baino ez daukat tripoderik, argazki kamara daukadana eramango dut.

    ResponderEliminar
  3. Josune eta ni, ezin izango gara joan, Madrilen gaude.

    ResponderEliminar
  4. Azkenean ni joango naiz, eta itziar eta josuneren lanpara eramango dut ere, eta haien argazkiak egingo ditut.

    ResponderEliminar
  5. sentitzen dot horren "out" egon izana azken aste honetan baina bihar bertan Lisboara noa... beraz ezingo naiz joan

    ResponderEliminar
  6. Ni hamarretan agertuko naiz, gero ez dakit geratu naiteken ..halere, ez daukat ez tripoderik ez kamara reflex..

    ResponderEliminar